عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان زنجان گفت: دومین نمایشگاه توانمندی‎های صنایع استان زنجان از ۲۵ مهرماه برگزار می‎شود.

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس؛ امیر حمیدنیا  اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه توانمندی‎های صنایع استان زنجان از جمله برنامه‎های مورد نظر در ماه جاری است.

وی با اشاره به اینکه دومین نمایشگاه توانمندی‎های صنایع استان زنجان از 25 مهرماه در زنجان آغاز می‎شود، تصریح کرد: این نمایشگاه تا 28 مهرماه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه دومین نمایشگاه توانمندی‎های صنایع استان زنجان با حمایت مالی و ارائه یارانه از سوی شرکت شهرک‏‌های صنعتی استان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی کاسپین زنجان دایر می‎شود.

حمیدنیا با تاکید بر اینکه برنامه‌‏ریزی‎‏های لازم برای برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی‎های صنایع استان زنجان صورت می‎‏گیرد، یادآور شد: در برگزاری این نمایشگاه، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، خانه صنعت، معدن و تجارت و نمایشگاه کاسپین با شرکت شهرک‎های صنعتی استان همکاری دارند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‎های آموزشی ویژه مدیران، کارکنان و همچنین دوره‎های آموزشی مختلف برای واحدهای مستقر در شهرک‎های صنعتی استان زنجان از دیگر برنامه‏‌های شرکت شهرک‎های صنعتی به شمار می‎رود، افزود: این آموزش‎ها در افزایش بهره‎وری تاثیر بالایی دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان زنجان به برگزاری تورهای مختلف صنعتی داخلی و خارجی هم توسط این شرکت اشاره کرد و گفت: این تورها موجب آشنایی شرکت‎کنندگان با صنایع و فناوری‎های مختلف می‎شود.